SEO je základom úspechu v internetovom marketingu

Záujmom prakticky každej webovej stránky s určitým potenciálom by mala byť jej rastúca návštevnosť, ktorá však pramení z kvalitnej viditeľnosti. Tento výsledok je o to podstatnejší v prípade e-shopov alebo firemných webových stránok, ktoré ponúkajú isté služby. K známym a hlavne funkčným riešeniam z dlhodobejšej perspektívy sa radia úkony, ktoré dokážu konkrétny web „vystreliť“ na popredné miesta výsledkov v internetových vyhľadávačoch. Ide o proces známy ako SEO https://www.seolight.sk/jak-na-seo.Kancelária, práca s počítačom, monitor, notebook
K začiatkom procesu sa radí úvodný seo audit, čo dokáže nájsť vážnejšie ako aj detailné príčiny toho, prečo sa konkrétna stránka zatiaľ nenachádza práve na popredných či viditeľných priečkach vo výsledkoch hľadania.
Aj keď sa na prvý pohľad môže zdať internetová stránka plne funkčná, relatívne prehľadná a sympatická, existuje veľa vnútorných a vonkajších faktorov, ktoré sa ešte stále zapríčiňujú o jej nižšiu pozíciu. Úlohou SEO je teda docieliť jej plnohodnotný potenciál, čoho výsledkom bude jej zaradenia v najrelevantnejších výsledkoch poskytovaných užívateľovi.Google, internetový vyhľadávač

  • Z hľadiska slovenských a českých návštevníkov sú najpoužívanejšími vyhľadávačmi Google a Seznam. A práve toto sú efektívne priestory, kde dokáže váš web zažiariť.

Očakávaných výsledkov je hneď niekoľko a samozrejme predstavujú veľmi pozitívne dopady na rastúcu návštevnosť, zvýšenie počtu konverzií, ale takisto na ďalšiu reálnu hodnotu v podobe kvalitného budovania hodnoty vašej firemnej značky v očiach verejnosti.
Kvalitne vykonaná optimalizácia má silnú tendenciu prinášať dlhodobejšie účinky. Takéto zviditeľnenie je navyše úplne prirodzené, respektíve organické a tým pádom bezplatné. To je rozdiel oproti formám spoplatnenej reklamy, ktorú v internetovom marketingu najčastejšie zastupuje PPC. Vďaka SEO a dosiahnutiu vyššej priečky vo vyhľadávači vás ľahko nájdu potenciálni záujemcovia konkrétnych služieb alebo produktov.

  • Vďaka tomuto princípu a kľúčovým slovám je tak v podstate „automaticky“ vyriešené cielenie na vhodné skupiny užívateľov, ktorých daný segment zaujíma.